فهرست

گزارش برگزاري كارگاه هاي پروپوزال نويسي هسته پيراپزشكي در آذرماه97

پس از برگزاری سری اول گارگاه های مقدمات پروپوزال نویسی در نیم سال اول تحصیلی که در آبان ماه توسط کمیته مرکزی برگزار شد به دلیل استقبال قابل توجه دانشجویان علاقه مند، بر آن شدیم تا کارگاه هایی را به صورت مجزا در هسته پیراپزشکی مجددا برگزار کنیم برای آن گروه از دانشجویان علاقه مندی که موفق به شرکت در اولین سری کارگاه ها در آبان ماه نشدند.
پس از برگزاری جلسه در کمیته تحقیقات پیراپزشکی با حضور سرپرست محترم دانشکده،
کارگاه های مقدماتی پروپوزال نویسی برنامه ریزی شد و هم چنین مقرر شد پس از اتمام کارگاه ها با دادن موضوعات در حیطه های مختلف به دانشجویان، جلسات رفع اشکال برای پروپوزال نویسی برگزار شود.
در طی دو هفته از تاریخ ۹۷/۹/۱۱تا ۹۷/۹/۲۱ ،۴ کارگاه پروپوزال نویسی ،انواع مطالعات،سرچ و اندنوت برگزار شد که تدریس این کارگاه ها بر عهده ی دانشجویان مسلط به مباحث و فعال در حیطه پژوهش و همچنین حضور محترم آقای دکتر شیرمردی سرپرست کمیته تحقیقات پیراپزشکی در زمینه تدریس نرم افزار اندنوت بود که در کلاس IT دانشکده پزشکی برگزار شد.

همچنین کارگاه های برگزار شده در نیم سال اول به معنای پایان مسیر پژوهشی نخواهد بود و به دلیل مصادف شدن با ایام امتحانات مرحله آخر برنامه ریزی شده یعنی برگزاری جلسات رفع اشکال در نیم سال دوم تحصیلی برگزار خواهد شد. 
هم چنین کمیته تحقیقات پیراپزشکی در نظر دارد سمینار یک روزه ای را برای علاقه مندان به حیطه پژوهش و همینطور کارگاه های کاربردی را برای علاقه مندان در نیم سال دوم تحصیلی برگزار کند.

 

تصاویر مربوط به کارگاه های هسته پیراپزشکی