فهرست

فرم ارسال طرح تحقیقاتی

سلام
همونطور كه از قبل گفتيم امروز آخرين مهلت ارسال پروپوزال هاست و ديگه تمديد هم نميشه:) اما یک سری نكات و تبصره هايي هم هست كه نیاز به گفتنه و بر اساس سوالاتیه که شما از ما پرسیدین
1. دوستانی که پروپوزالی برای ما ارسال نکنن اجازه شرکت در فاز 2 رو نخواهند داشت
2. دوستانی که در فاز 1 شرکت نکرده بودند ولی الان خودشون جداگانه یا به همراه شرکت کنندگان مدرسه تابستانه پروپوزال آماده تحویل دارن، اجازه ورود پیدا میکنن.
*** 3.نکته ی خیلی مهم این که ارسال پروپوزالتون به فرمی که توی سایتمون قرار داره فقط برای بررسي و دادن گرنت پژوهشی اي هست که معاونت محترم پژوهشي دانشگاه، جناب دکتر قدیمی، قولشو داده بودنه؛ و به معنای ارسال نهایی اون برای شورای پژوهشی و قرار گرفتن در مراحل داوری نیست. پس میتونین بعد از ارسال کارتون به اینجا باز هم روش كار كنيد و ادیتش کنین. تا جایی هم که فرصت بشه ما اصلاحات اولیه رو از طریق ایمیل بهتون میگیم (با توجه به نزدیک شدن ایام امتحانات قولی داده نمیشه ولی هر وقتی سوالی براتون پیش اومد یا اشکالی داشتین همیشه میتونین به راه های ارتباطی ما مراجعه کنین و قطعا بهتون راهنمایی خواهد شد).
4. به هر طرح یک گرنت تعلق میگیره نه به هر نفر.
5. ارسال فایلتون میتونه به صورت متن یا عکس از پروپوزال باشه.
6. حتی اگر کارتون تکمیل نشده، برامون بفرستین تا یه آمار از عزیزانی که دارن کار میکنن و علاقمندن داشته باشیم و بتونیم بهتون کمک کنیم (چه برای گرفتن گرنت و چه براي حل مشكلات)
*7. اون دسته از دوستاني كه از طرف كميته بهشون طرح داده شد و هنوز شروع به فعاليت نكردن دقت كنند كه تا ددلايني كه به زودي اعلام ميشه ميتونن كارو شروع كنند، در غير اينصورت طرحشون به بچه هاي ديگه داده ميشه.

* هرچقدر زودتر پروپوزال ها رو برامون بفرستین، شانس دریافت گرنت و تصویب زودتر طرح هاتون بیشتر میشه و با توجه به موضوعات فاز 2، احتمالا می تونین کارتونو بلافاصله شروع کنین.
موفق باشين

 

برای پر کردن فرم و ارسال فایل اینجا کلیک کنید