فهرست

جایزه پژوهشی دکتر حمید رضایی قلعه

برنامه ای است خیریه که به پیشنهاد خانواده مرحوم دکتر حمید رضایی قلعه تاسیس میشود و هدف از آن تشویق و ارتقای فرهنگ پژوهش علمی، گسترش فرهنگ نیکوکاری و تنوع بخشی به شیوه های آن و همچنین زنده نگاه داشتن یاد آن مرحوم است.

 

دکتر حمید رضایی قلعه در سال ۱۳۷۲ در مقطع دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی بابل فارغ التحصیل شدند. مشارکت در راه اندازی مرکز تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل و همچنین دبیری اولین کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان علوم پزشکی کشور در بابل از افتخارات ایشان در دوران دانشجویی بود. وی از  موسسان بیمه خدمات درمانی روستایی کشوری و  مدیرکل پژوهش سازمان بیمه خدمات درمانی و عضو هیئت علمی فرهنگستان علوم پزشکی نیز بوده اند.همچنین ایشان در مقام معاونت آموزش و پژوهش بنیاد بیماریهای خاص به کشور خدمت میکردند.ایشان در سال ۱۳۹۲ در اثر یک دوره کوتاه و سخت بیماری دار فانی را وداع گفتند.

 جایزه پژوهشی دکتر رضایی  برنامه ای است خیریه که به پیشنهاد خانواده مرحوم دکتر حمید رضایی قلعه تاسیس میشود و هدف از آن تشویق و ارتقای فرهنگ پژوهش علمی، گسترش فرهنگ نیکوکاری و تنوع بخشی به شیوه های آن و همچنین زنده نگاه داشتن یاد آن مرحوم است. 

منابع مالی این جایزه توسط خانواده مرحوم تامین شده و روندهای علمی و اجرایی تعیین برنده سالانه جایزه واهدای آن توسط معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل و با هماهنگی خانوده مرحوم مدیریت و اجرا خواهد شد.

این جایزه، پس از بررسی و داوری میان مقالات ارسال شده، توسط داوران خارج از کشور، به مقاله برتر دانشجویی اهدا خواهد شد.

متقاضیان مقاله یا مقالات خود را تا پایان مهر ماه 97 به آدرس ایمیل کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل ارسال نمایند. 

آدرس ایمیل کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل: src.mubabol@gmail.com

جایزه: لوح تقدیر به زبان های فارسی و انگلیسی و چک یا مبلغ نقدی 

 

شما هم دعوتید!!