فهرست

افتتاح کلینیک‌های تخصصی و بیمارستان دندانپزشکی مادر شهیدان شعبان‌زاده در روز مادر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر موعودی از افتتاح کلینیک‌های تخصصی و بیمارستان دندانپزشکی مادر شهیدان شعبان‌زاده در روز مادر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد.

دکتر احسان موعودی رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: پلی کلینیک و بیمارستان دندانپزشکی مادر شهیدان شعبان‌زاده در محل کلینیک امید سابق راه اندازی شد که صبح امروز با حضور خانم عالی‌مقام، مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز در ضلع جنوب غربی بیمارستان روحانی قرار دارد و دارای ۲۷ دستگاه یونیت و تخت بیهوشی می باشد، بیان داشت: بخش عمده هزینه تجهیز این مرکز از سوی مادر والا مقام شهیدان مسعود و مهدی شعبان‌زاده، سرکار خانم لیلا عالی مقام از نیکوکاران بنیاد نیکوکاری سلامت بابل تأمین گردید که دسترنج یک عمر تلاش و قناعت ایشان و همسر درگذشته شان پدر شهیدان شعبان‌زاده می باشد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی افزود: با اجرای این پروژه علاوه بر ارائه خدمات به بیماران، امکان راه اندازى رشته فلوشیپ فوق‌تخصصی در رشته هایی مانند دندان‌پزشکی تحت بیهوشی، شکاف، کام‌ و‌ لب فراهم شد.