فهرست

گزارشی از اولين روز #هشتمین_دوره #مدرسه_بهاره

‍ گزارشی از اولين روز #هشتمین_دوره #مدرسه_بهاره
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
امروز نخستين روز از هشتمین دوره مدرسه بهاره كميته تحقيقات بود كه در ابتدا از دانشجویان عزیز و علاقمندِ پژوهش و تحقیق در دفتر کمیته تحقیقات پذیرش به عمل آمد و سپس به سمت کلاس ۳ دانشکده پزشکی هدایت شدند.
افتتاحیه مراسم با سخنرانی و عرض خیر مقدم و توجیه روند کار پژوهشی توسط آقای دکتر امیرحسین حسن‌پور آغاز شد و سپس دکتر حسینی برای ایراد سخنرانی به جایگاه تشریف بردند و از تجارب دوره دانشجوییِ خود ‌صحبت کردند و دانشجویان اهل تحقیق و پژوهش را تشویق نموده و به حضار خوش آمد گفتند.
اولین کلاس تحت عنوان پروپوزال چیست، مسئله یابی و انتخاب موضوع پژوهش توسط خانم فولادی تدریس شد.
پذیرایی کوتاهی به عمل آمد و سپس کلاس دوم تحت عنوان انواع مطالعات توسط خانم صدیق برگزار گردید.
سپس در بخش پای صحبت بزرگان، جناب آقای دکتر پویا طیبی با سخنرانی خود داشجویان را از مقررات امرِ تحقیق آگاه کردند و با بیان تجربیات دوران دانشگاهی خود، در جهت ایجاد انگیزه مضاعف در شرکت کنندگان و پیرامون علاقه و تلاش با دانشجویان گفت و گوي دوستانه‌اي داشتند.
راس ساعت ۱۲:۳۰ دانشجویان برای صرف ناهار و نماز از کلاس خارج شده و پس از دریافت وعده پذیرایی در محوطه سرسبز دانشگاه به استراحت پرداختند.
سپس کلاس سوم تحت عنوان آموزش جستجوی مقدماتی با تدریس مشترک آقای حسن‌پور و خانم مهدی‌زاده برگزار گردید.
پس از استراحت کوتاهی، در انتها کارگاه عملي جستجوی پیشرفته زیر نظر منتورهای عزیز در کلاس ۱ ،۳ و دفتر کمیته در قالب گروه هايي كه از قبل چينش شده بودند تدريس گردید.

موفق و موید باشید